Sunday, July 27, 2008

Un poc de tot...





Quant de temps sense actualitzar! Me sap greu, mudança, canvis de per tot... Però bé, trubat es mument deix penjades algunes imatges, un poc de tot és el que he estat fent:
A dalt una de ses primeres idees per una il.lustració de "The Green Lion´s Rare Story", o el que seria en versió original "La extraña Historia del León Verde". El que passa és que a Bolònia numés volen anglès, italià, francès... no massa castellà.
Enmig i a baix, dos icones per a il.lustrar sa saga èpica "El Sacrificio Peregrino" den Bel Atreides, que us recoman. (Pertanyent a sa mateixa història que ses darreres il.lustracions).
Esper que s´estiu us dugui molts estels fugaços, nits fresquetes i un sol ben vital. Bona Llum a tots, cuidau-vos!

8 comments:

Gemma Capdevila said...

eii! què tal noia?

doncs sí sí, això és pel projecte final, ja. nena, m'esncanta el llibret aquest! és molt cuco :)
i ja veig que tu segueixes al teu rollo, ben fet també-

quan vagis per barcelona avisa, a vere si nem a fer un cafetó :*

Anonymous said...

Me fascinan tu Desierto Oriental y tu Norte Místico, tus ensoñaciones de la Divina Comedia, La Historia Interminable, Las Mil y Una Noches, La Flauta Mágica, tu Pequeña Ginebra, tu Selva Filosófica, todo el Entimesis, el White Godness. En fin, como decirte lo que me transmiten tus dibujos sin incurrir en el error de cambiar imágenes por palabras. Enhorabuena por tu mundo de fantasías concatenadas, has encontrado en mi a un nuevo adepto de tu arte. :) Por cierto, soy Alex, nos conocimos en la reunión del sábado. Un saludo.

Unknown said...

Eiii!
Moltes gràcies per haver-te passat pel meu blog. Estic contenta que t' hagi agradat el que escric. No és gran cosa,però poc a poc vaig fent
Vaig quedar flipada amb les teves il-lustracions el dia de la reunió. Dibuixes beníssim!
A veure si a partir d' ara ens veim sovint. Em vas caure molt molt bé :)
besades!!

M.

Cris said...

Hola WAPA!

Tens una imaginació brutal, m'encanta com dibuixes, veig que com jo t'agrada el Quintana (el meu amor platònic jejej) i la peli "La Historia Interminable". Quina sort haver pogut estodiar Belles Arts, és el meu somni frustrat, jo en lloc de partir vaig fer aqui Arts i Oficis i Història de l'Art. Bé. molta llum! Ens veim a la propera reunió,
Cris

Jordi Solano said...

Bieeeen! Coses noves de na Beíta. Feia molt de temps que ens feies passar gana, jovensita... això no pot ser.

A veure si ens veiem

Cristina Puig said...

Hola Bea!
He fet un nou blog i m'agradaria convidar-te a participar com una de les primeres q ho fa.
www.amigosdelartefantastico.blogspot.com

Salutacions,
Cris

Darka Treake said...

Hola!!

Hoy Favole y Cris me han hablado de ti, y desde luego no se equivocaban.
Me ha encantado lo he encontrado aquí!!

Tus ilustraciones son buenísimas!!
El de la Extraña Historia del León Verde es genial. Y el mapa que tienes más abajo, me ha dejado...
Y ese cuaderno! tengo uno parecido!!
jeje!

Bienvenida a Mallorca Fantástica!!!
Nuevas adquisiciones como tú son siempre de agradecer, y necesarias!

1saludo
Darka.

imunka said...

idò això


ja ho saps


i m'agrada molt es lleó, ja t'ho he dit

però havia de deixar un comentari, no?